Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

ΑΤΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΙΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ


Μια Απ'τις αγαπημένες μας σκηνές απο την ταινία της Κακομοίρας!







 Βρείτε μας και στο facebook στο Ellinikos Kinimatografos

Ρίζος-Χατζηχρήστος σε μία ακόμα απο τις κορυφαίες σκηνές της ταινίας της κακομοίρας...

Γεια σου Ζίκο
-Ρε καλός τον κολοσσό της ρόδου,ψυχραμένοι είσαστε; Βλέπω μια ελαφρά ψυχρασία μεταξύ σας πότε ψυχραστήκατε; Α; Άλλαξες μάρκα πάλι;
-Ναι
-Ε δεν πας στο διάολο αλλάζεις όλο μάρκες μου κάνεις το λαιμό μου χάλια δεν μπορώ να μιλήσω, μια μάρκα θα φουμάρεις!
-Δεν μου λες Ζίκο
-Δεν σου λέω
-Με ζήτησε κανένας;
-Ναι σε ζήτησε ένας λεχρίτης
-Γιατί τονε λες λεχρίτη τον άνθρωπο, τονε ξέρεις μωρέ;
-Μήτε που τον ξέρω και μήτε που επιθυμώ να συνάψω σχέσεις με παλιολεχρίτες, τους οποίους ήθελα να δείρω κιόλας, στο λέω και αυτό...
-Λοιπόν τι σου είπε για μένα;
-Ο λεχρίτης;
-Ναι μωρε ο λεχρίτης μωρέ
-Τώρα που το παραδέχεσαι ότι είναι λεχρίτης εντάξει θα σου πω γιατί πρώτα ήσουνα αναντιριξίας, σε περιμένει στο καφενέ, εδώ στη Τζιλιβίγκα στη στροφή, σε περιμένει, Μήτσος λέγεται, κείνος Μήτσος εγώ Ζίκος
-Εντάξει Ζίκο, θα ξανάρθω Ζίκο...
-Να ξανάρθεις...
-Θα ξανάρθω να καθαρίσουμε Ζίκο
-Το καθαριστήριο είναι για σένα γιατι εμένα δεν μπορεί να μου μιλήσει έτσι, τον πνίγω στον ασβέστη εμένα που με βλέπεις!
-Τι ήθελα αυτός ρε;
Τι θέλει; Πάει να βρει τον ηλεκτρολόγο να σου ετοιμάσουν το ρημάδι που σου'λεγα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου