Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΤΟ TIME OUT ΚΑΝΕΙ ΣΕΞΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ "BARBΙE" ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΝΟΜΙΚΟΥ






    H Δούκισσα Νομικού ποζάρει για τον φωτογραφικό φακό του ΝΙTRO φορώντας  τα... μαύρα τα εσώρουχα της!

    Κοιτώντας λάγνα, ευθεία μέσα στο φακό καθηλώνει το αντρικό κοινό με την αγγελική ομορφιά της! Η ίδια δηλώνει: «Υπάρχουν πολύ πιο σέξι γυναίκες από εμένα. Ούτε κάνω αυτή τη δουλειά για να κερδίσω περισσότερο θαυμασμό. Ίσα - ίσα που επειδή είμαι φουλ ντροπαλή, κλείνομαι περισσότερο στον εαυτό μου. Αν με ενδιαφέρει κάποιος, μου έχει συμβεί και να κοκκινίσω και να χάσω τα λόγια μου»

    Σχετικά με την τηλεοπτική της καριέρα είπε:  «Η τηλεόραση με βοήθησε να σκληρύνω το πετσί μου. Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να δείχνω προς τα έξω. Βέβαια, η καρδούλα μου το ξέρει κάποιες φορές».
















     












    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου